۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۱۷

احمدی بیغش خبر داد:

احمدی نژاد طی هفته جاری به خراسان شمالی سفر می کند

 احمدی نژاد  طی هفته جاری به خراسان شمالی سفر می کند

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی از سفر محمود احمدی نژاد به این استان طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی بیغش، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از سفر محمود احمدی نژاد به خراسان شمالی طی هفته جاری خبر داد و افزود: رئیس جمهور به منظور افتتاح چند پروژه مهم در استان نظیر مسکن مهر و طرح آبرسانی به بجنورد از سد شیرین دره به خراسان شمالی سفر می کند.

وی با بیان اینکه در سفر احمدی نژاد به خراسان شمالی 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 هزار و 290 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد، اظهار داشت: همچنین همزمان با حضور احمدی نژاد در استان، پروژه عظیم راه آهن بجنورد- مشهد کلنگ زنی می شود.

احمدی بیغش اضافه کرد: 11 هزار واحد مسکن مهر، پروژه آبرسانی به اسفراین از سد بیدواز، پروژه آبرسانی به شهر گرمه و جاجرم، سد گلول شیروان، آمفی‌تئاتر و سالن ورزشی مجموعه توانبخشی اختصاصی جانبازان استان از جمله طرح هایی هستند که در سفر احمدی نژاد به خراسان شمالی با حضور وی به بهره برداری می رسند.

به گفته وی افتتاح بیمارستان فاروج، بهره برداری از90 کیلومتر راه آسفالت روستایی و گازرسانی به شهر صفی آباد و لوجلی از دیگر طرح هایی محسوب می شوند که توسط رئیس جمهور افتتاح خواهند شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: در این سفر در مجموع 14 پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که از این میان اعتباری بالغ بر دو هزار و 890 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های افتتاحی صرف شده و همچنین دو هزار و 400 میلیارد ریال از محل تسهیلات و 15 هزار میلیارد ریال اعتبار هم برای پروژه‌هایی عمرانی که در سفر کلنگ زنی خواهد شد، پیش بینی شده است.

یادآور می شود، محمود احمدی نژاد تاکنون و در طی دولت های نهم و دهم چهار بار به خراسان شمالی سفر کرده که سه سفر آن در قالب سفرهای استانی و یک سفر نیز به منظور شرکت در آیین ثبت جهانی موسیقی مقامی خراسان شمالی و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو بوده است.

کد خبر 2072465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha